fredag den 11. april 2014

De første laaaange dage i "Vandløse"

Som tidligere nævnt har det hele flasket sig så fremragende at nu hvor vi har en lejlighed, der helst skal være solgt pr 1/8, så rykker der jo selvklart håndværkere ind og begynder at flå gamle vandrør ud i hele opgangen. Vi kan derfor ikke rigtig sætte til salg (ej heller komme i gang med at shine fx køkkenet op) den næste lille måneds tid. Der er dog sat intermistisk vandforsyning op på bagtrappen og med hjælp fra vores nye bedste venner:
.....den gule vandkande til toiletcisternen:
......og camping plast dunken til alt det andet:

så går det faktisk nogenlunde OK. Vi kan godt fornemme at vi har vores gang på bagtrappen noget oftere end resten af opgangen, men vi er nu en gang også en familie på 5 personer.

Jeg har egentlig haft ferie de sidste par dage, men da der ikke så meget ved at være derhjemme sammen med støvdørene, plastik kopperne, håndværkerne og generelt rod, så har jeg taget på arbejde alligevel. I dag har jeg fx nået at printe 12 artikler ud, der skal gøre mig klogere på det, jeg skal lave i USA. De har ligget og gloet på mig mens jeg i desperat overspringshandlings bonanza både har ryddet mit skrivebord op og sorteret ud i alle de gamle filer på min computer (og nu skriver blog indlæg - host host). På positiv siden er at jeg går lige om lidt for at være med til påskeklip i SFO'en.

Teresa har lagt hårdt ud nede i klubben med denne cyklopiske påskehare med sut (????) samt et nyopfundet gækkebrevsdigt: "gæk gæk gæk gok gok gok mine høns går amok"

så jeg er spændt på om jeg kan leve op til det kreative niveau





1 kommentar:

christunte sagde ...

Åh! som I hygger!!!
Vi skulle SÅ meget have gået på cafe i torsdags, hvis ikke jeg skulle arbejde.