tirsdag den 19. januar 2016

Wearing my surprise

I går havde skolerne og Ford lukket pga Martin luther king day. Men universitet var åbent - så jeg måtte afsted som den eneste. Mens jeg sad på arbejde fik jeg en meget mystisk sms fra Teresa om at en overraskelse ventede derhjemme..... Jeg låner jævnligt hendes "bear claw" støvlet når hunden skal luftes og det havde hun fået nok af. Så se her hvad hun fandt til mig: et par UGG støvler (til 20$ i salvation army - vi har jo vores - øhm - principper). Nu har jeg meget glade varme fødder. Tak Teresa!

Yesterday the schools and Ford was closed due to Martin Luther King day. The university was not closed so I had to get going. As I was at work I got a mysterious text from Teresa, that a surprise was waiting for me at home. I regularly borrow her "bear claw" boots when the dog needs walking, and she has had enoght of that! So she found me my own pair of UGG boots (in salvation army - we do have our - ehm - principles). Now I have very comfy warm feet. Thanks Teresa

Ingen kommentarer: