mandag den 2. juni 2014

Så skal der læses - eller overspringshandlings bonanza del II

Om lige nøjagtig 3 mdr sidder jeg på min nye pind på UM (University of Michigan) og burde have styr på helt vildt meget. Præcis derfor har jeg dedikeret juni måned til "læse måned". I dag var så første dag, og læse delen er gået forrygende. Jeg har læst gamle laboratorie papirer igennem og scannet dem ind (på biblioteket #glædenvedatværearbejdsløsogikkehaveprinteradgang). Jeg har læst spændende bog-bagsider på biblioteket og der sneg sig da også et par bøger med hjem. Jeg har sågar læst på prisskilte i H&M i Amagercenteret! Hu hej hvor det går. Og lige om lidt skal jeg støvsuge og ordne badeværelse og slæbe vasketøj ned fordi vi har fremvisning af lejligheden igen igen igen :-)

Så alt i alt en forrygende dag. Men i morgen! I morgen SKAL jeg altså i gang og heldigvis får jeg godt og arbejds-moral-styrkende selskab på den Sorte Diamant.

I får lige et billede med på vejen, der på fremragende vis illustrerer hvor tilfreds jeg er med mig selv efter at have smølet endnu en dag væk:


2 kommentarer:

Danish in San Francisco sagde ...

Sikke en arbejdsmoral! Jeg tror, at jeg ville have givet den gas med hygge i skønne Kbh. og overbevist mig selv om, at jeg havde laaang tid :-))

Henriette sagde ...

Det er heldigvis ret spændende, det jeg skal over at lave. Og jeg har også flottet mig med chokoorange kaffe til at tage med, så hvis man ser bort fra de humaniora studerendes gruppe diskussioner (oh pine), så tror jeg faktisk det bliver OK :-)