lørdag den 18. august 2012

Super fed lørdag

Ovenpå en fantastisk nat med en muskel i skulderen, der satte sig i klemme og hvor jeg var lige ved at booke et fly hjem før tid, fordi jeg savnede ungerne helt grotesk (og hvor jeg endte med at se 4 afsnit af Glee, før jeg faldt i søvn igen), er jeg ikke super oplagt i dag. Klokken er næsten halv tre om eftermiddagen men jeg sidder stadigt og stener iført nattøj - kun afbrudt af ture ud i køkkenet for at tjekke for femte gang om jeg virkeligt smed al slikket ud, da jeg kom tilbage fra New York 
- ja, det gjorde jeg
- nej, det dukker ikke op på magisk vis, fordi jeg åbner lågen igen igen
Heldigvis var der da noget trailmix, der havde overlevet.
- og nej, det var ikke rosinerne og peanutsne, der blev spist

Til gengæld har jeg fået booket en tid hos en fancy frisør inde i San Francisco efter at have afholdt mig fra den slags siden januar, for at give mit hår tid til at vokse. Jeg er ret spændt på, hvad de kan udrette af mirakler (læs keratin express behandling). 

Nå, jeg suser videre i mit travle dagsprogram med at se endnu flere afsnit af Glee kun afbrudt af ture ud i køkkenet for liiiiige at kigge en ekstra gang i skabet........

2 kommentarer:

christunte sagde ...

Det er nu rart at høre at du kan have en stenerdag. Håber, du sover bedre næste nat. Glæder mig til du kommer hjem!

Henriette sagde ...

Jeps. Det var en rimeligt stenet dag. Tog en "Tylenol PM" til natten og nåede dårligt at opdage at jeg lagde hovedet på puden.